Avui, el segon dia de les estancies d'enginy, despres d'asmorzar hem vist un documental sobre l'impacte humà sobre el medi ambient. El protagonista del docomental era un candidat naturalista a les eleccions del 2002 (Albert Gore). Gore volia remacar el canvi climatic com un problema real i no un fet fictici com es creia aleshores.
Gore ho va explicar a gran part de la poblacio mundial les catastrofes natural i efectes del canvi climatic:
Gore ho va explicar a gran part de la poblacio mundial les catastrofes natural i efectes del canvi climatic:- Huracans
- Tsunami
- Terratremols
- Sequeres
- Diluvis
- Desglaç
- ...
a veure si amplieu mes el vostre blog.L´ Arnau s´els mira cada dia,i diu que tambe vol salvar el planeta terra, ja saps, ensenyali com s´hauria
ResponderEliminarde fer, un peto