jueves, 15 de julio de 2010

Reflexions sobre el documental: Una veritat incomode

Avui, el segon dia de les estancies d'enginy, despres d'asmorzar hem vist un documental sobre l'impacte humà sobre el medi ambient. El protagonista del docomental era un candidat naturalista a les eleccions del 2002 (Albert Gore). Gore volia remacar el canvi climatic com un problema real i no un fet fictici com es creia aleshores.Alineación a la izquierdaGore ho va explicar a gran part de la poblacio mundial les catastrofes natural i efectes del canvi climatic:
  • Huracans
  • Tsunami
  • Terratremols
  • Sequeres
  • Diluvis
  • Desglaç
  • ...

1 comentario:

  1. a veure si amplieu mes el vostre blog.L´ Arnau s´els mira cada dia,i diu que tambe vol salvar el planeta terra, ja saps, ensenyali com s´hauria
    de fer, un peto

    ResponderEliminar